...

Mamma till Amelia och Elliot.

fredag 13 juli 2012

Men oväntat..

...hello rain liksom!
Jag blir galen på detta jäkla väder!

Men bara gilla läget!
Det är ju skönt för oss höggravida i allafall att det inte är för varmt.

Jag är så glad att jag inte är så " stor "
den här gången.
9 kg allt som allt är det nu ungefär, lär ju säkert samla en hel del vätska på slutet men några 27 kg lär det förhoppningsvis inte bli!!
På måndag är det dags för barnmorskan igen, alltid lika kul.
Ska väl se om vår lilla älskling har satt fart i sitt växande, haha.
Jag ska snart tvätta alla bebiskläder med och lägga in i bebisens byrå och välja ut vilka kläder som ska få följa med till bb.
Tänker inte överdriva packningen, sist fick ju Sebastian ändå hämta flera omgångar kläder till oss alla då vi blev kvar på neonatal i en vecka.
Jag tänker inte heller packa ner något i strlk 50 då bebisen antagligen inte lär ha den storleken. Då får den hellre ha för stora kläder. Kommer ihåg att strlk 56 var jättestort på Amelia men 50 dräkten jag hade med satt som ett skinn haha.

Nehe, hoppas mina älsklingar vaknar snart så vi kan åka iväg och fika!!

Hej sålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar