...

Mamma till Amelia och Elliot.

måndag 2 juli 2012

Måndag igen..

..ny vecka, nya tag!
Och det blir en bra sådan! Min pappa kom hem från USA igår, vi bar längtat efter honom, så det är roligt.
Vi har en lekdejt inbokad imorgon med härliga tjejer och underbara barn och på lördag bär det av till Ullared!

Som pricken över i så väntar jag på mitt kusinbarn som ska födas JUST idag men jag vet ju tyvärr att sånt kan dra ut på tiden några dagar, men snart så. Längtar!
Min egen bebis är 31 veckor och jag känner att jag knappt hinner med i svängarna. Ännu mer sjukt är att om mindre än tre månade blir vår förstfödda 2 år. Vart har dom två åren tagit vägen?
Är så tacksam över att jag ha fått bli mamma, till min älskade Amelia och vår skatt i magen!

Nu kurrar magen, och huvudet skriker efter kaffe!
Godmorgon, och ha en bra dag!
Solen skine just nu, alltid något!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar