...

Mamma till Amelia och Elliot.

torsdag 12 juli 2012

kaninteandas.nu..

..för jag har en bebis som trycker på uppåt. jag som trodde dom skulle trycka på neråt?haha.
Nej vars, har hört att dom inte sjunker lika tidigt på omföderskor, kommentarer på det?

Godmorgon, håller på att fixa inför vår lilla tripp till Kolmården.
Blir alltid uppstressad och nervös för att glömma något. Men vad skulle de kunna vara, vi ska ju liksom bara dit?

Nu grötfrukost och kaffe och så måste jag väcka resten av familjen som sover.. Bra dag för sovmorgon Amelia!

Kram!!!

2 kommentarer:

  1. Har oxå läst att de inte sjunker lika snabbt på omföderskor, men för min del blev det bra mycket tidigare..Så kan nog vara olika..
    Ha det så kul på kolmnården :)

    SvaraRadera
  2. Jag tycker oxå det känns som magen går högre upp denna gång. Har inte så svårt att andas, men det känns som bebisen har parkerat sin rumpa innanför mina revben haha. Har hört att de inte fixerar sig förrän senare och det betyder väl att magen inte "sjunker" förrän senare så vi får väl stå ut några veckor till :)

    SvaraRadera