...

Mamma till Amelia och Elliot.

söndag 29 juli 2012

Härliga söndag..

..idag är det tänkt att vi ska måla klart.
Solen lyser just nu men ser inte ut som det ska hålla i sig under dagen.
Utöver målandet ska jag ha min storebrors hund här, så blir fullt upp med hund, katter och barn..

Veckan som kommer blir sista semesterveckan för älskling och sista veckan hemma för Amelia, dags sen för dagis igen. Hon kommer gå samma tider som jag egentligen skulle ha jobbat eftersom jag går hemma på gravpenning.
Sen om några veckor får vi ju vara lediga igen hela familjen när våran nya lilla familjemedlem kommer.

Den här veckan lär gå fort, har lite att göra imorgon och tisdag, sen måste jag hinna baka med till helgen..
Så jag lär inte vara sysslolös i

Trevlig söndag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar