...

Mamma till Amelia och Elliot.

fredag 13 juli 2012

Fredag.. Eller?

..när man är ledig tappar man helt och hållet koll på dagar.
Varje dag är som helg..
Men idag är det fredag, den trettonde dessutom.
Halva juli har snart gått och sommaren är ett stort skämt. Vart är solen?
Jag skulle så gärna vilja ha åtminstone en veckas värme. Kan ju tyvärr inte åka utomlands så kan nog glömma det.
Nästa år tänker jag banne mig åka, det är ett löfte till mig själv.

Jag är helt slut idag. Så trött och har så ont i de nedre regionerna så att säga,det är på grund av att jag gick så långt och mycket igår och inte på grund av något annat.. om någon nu trodde det..

Idag blir soft dag, fika hos min syster om en timme och sen åka och hälsa på kusin och Niclas i deras nya lägenhet. Ingen bebis än dock, men snart så!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar