...

Mamma till Amelia och Elliot.

tisdag 19 juni 2012

Tisdag igen..

..eller? Känns som man så fort man är ledig inte har koll på dagarna.
Regnat har det gjort hela natten, nu är det mulet.
Klart.se visar på sol under dagen, men det ändras väl snart!


Godmorgon förresten, här är vi igång sen någon timme. Eller den lilla av oss i allafall. Jag har inte fått i mig något kaffe än då vi får besök vid halv tio tiden och fler koppar än en på morgonen är lika med besök från halsbrännan BIG time.

Ska ta en dusch i hopp om att bli pigg, ska försöka få till en bild på magen sen med.

Drömmer mig bort till en plats som denna, tänk om..

1 kommentar:

  1. hoppas du snart slipper halsbrännan.. jag kör med minst tra samarin om dagen nu.. som tur är har jag bara 4 veckor kvar men jobbigt att vakna mitt i natten av halsbränna

    SvaraRadera