...

Mamma till Amelia och Elliot.

fredag 15 juni 2012

Fika och kolla vagn..

..ja vi fick fika besök av kusin Malin. Om typ två veckor ska bebisen komma, mitt kusinbarn. Så roligt!
Vår bebis kommer både ha en jämngammal kusin och syssling, inte fy skam. Och storasyster såklart som säkerligen kommer lära gänget ett och annat bus.

Ska eventuellt kolla på en vagn i eftermiddag. Blir idiot på det här vagnletandet snart och alla funderingar hit och dit. Vill bara fixa en så det är klart. Sebastian är helt olik mig och tycker väl att vi kan köpa vagn när ungen är född.
Han tyckte det var konstigt att jag undra vad Amelia skulle heta när hon var inne på sin typ fjärde namnlösa dag haha. Det var väl ingen brådska med namn? Haha..

Ja vi får se!
Ikväll får det bli grill och eventuellt en tårta för att fira semestern. Eller så blir tårtan imorgon. Time will tell!

Tjingeling!

1 kommentar:

  1. Hej!
    Jag är också på jakt efter syskonvagn, har en dotter född i oktober 2010 och bebis beräknad till slutet av augusti. Har i princip bestämt mig för en donkey (priset svider dock), men skulle vara intressant att veta hur du funderar och väljer.

    SvaraRadera