...

Mamma till Amelia och Elliot.

torsdag 14 juni 2012

Medicin problemas..

..önskar jag kunde säga nemas problemas, men icke!
Eftersom nu Apoteket blandade till kåvepenin standard och inte fruktsmak så fick jag ringa läkaren och be om nytt recept. Jätteroligt att behöva lägga ut 200 kr på något vi får slänga, och nu behöva betala 200 igen.
Fan, hur tänker dom?
Läkaren kunde ju skrivit med fruktsmak och apotekaren kunde kanske tagit lite hänsyn till att ungen är liten och kommer tvärvägra medicinen..
Känner mig som en idiotmamma när vi måste tvinga henne att ta och jag blir så arg när det inte går så jag slår i både väggar och kylskåp. Aj aj..
Amelia mår i allafall redan mycket bättre och har haft en heldag med farmor och alla andra släktingar!
Jag har strosat på ikanohuset och provkört barnvagnar.
Hitta lite reaplagg till prinsessan, vad annars?

Ska fixa i ordning mig lite inför festen ikväll!
Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar