...

Mamma till Amelia och Elliot.

måndag 18 juni 2012

Dagen som avslutades med spöregn..

..visste att det där regnet skulle komma förr eller senare!
Vi hade i allafall en jättemysig dag!
Jag har konstaterat efter ett litet varv med hunden att jag verkligen längtar tills jag kan gå ordentligt igen!
Att få ta låååånga promenader med vagnen, med en förhoppningsvis sovande bebis i. Det är högst tretton veckor kvar tills bebis kommer så går bara allt bra så kommer jag börja promenera så fort jag bara kan efter!
Hoppas på en lika förlossning denna gång men förhoppningsvis inte så lång!

På måndag är det dags för barnmorskebesök igen. Blir intressant!
Känns som magen är stooor och sf måttet börjar väl snart skjuta iväg, det är ju inte en chans att jag föder en unge under fyra kg!
Gör jag det blir jag väldigt förvånad!
Storasyster vägde ju hela 4430 när hon kom, visserligen tio dagar över tiden men hade nog landat på fyra om hon hade kommit när hon skulle.


Min älskling när hon var någon dag..
Hoppas lillen därinne har lika mycket hår haha..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar