...

Mamma till Amelia och Elliot.

onsdag 11 april 2012

Kanske årets tråkigaste dag?

..ja idag har det gått i slow motion exakt hela dagen. Dagar som den undrar jag hur vad jag gjorde när jag var mammaledig?
Jag är så tacksam över att ha mitt jobb. Att få gå dit och träffa arbetskamrater och mina boende är mycket värt!
På tal om jobbet, imorn är det en rätt så viktigt möte på jobbet. Eller vet inte om vi får veta så mycket, men lite frågetecken kanske kan rätas ut.
Sen är det jobbhelg som gäller, fredag-söndag.
Nästa vecka börjar med en annan viktig sak att göra och sen lite andra planer, men det tar vi då.

Måste tala om min djävulska träningsvärk. Eftersom jag inte tränar någonstans just nu förutom mina promenader så beslöt jag mig för att utöva diverse hemmaövningar. My god säger jag bara, mina lår är döda idag, ingen snack om saken.
Känner jag mig själv slutar jag om en dag, eller så.

Ska ta och sussa, natti natti! ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar