...

Mamma till Amelia och Elliot.

måndag 9 april 2012

En vaken liten nattsuddare..

..som vanligt när hon inte mår ok! Somnar och vaknar någon/några timmar senare och är jättepigg.
Mamman som varit vaken sen fem och jobbat är inte det..
Nu är då påsken över och denna storhelg. Det har inneburit bra pengar och en mysig helg på jobbet med mycket god mat och glada miner.
Veckan har varit omtumlande, vi förlorade en av våra boende, medans en kollega födde en helt underbar liten pojke några dagar senare, livets gång helt enkelt.
Blir kanske lite känslosam men just idag är en sån dag.. Jag borde vara glad och lycklig men känner mig bara ledsen och besvärad.
Allt har en orsak och man får tänka så.
Min nattliga jävla klåda tar snart alla pris, vaknar och kliar mig så mycket att det blir sår som blöder, så ett samtal till vårdcentralen får det bli first thing in the morning..

Ska försöka få min dotter att vilja sova med mig nu.. Är så trött!
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar