...

Mamma till Amelia och Elliot.

torsdag 26 april 2012

Huvudvärken from hell..

..andra dagen den här veckan jag vaknar med skiten. Fyfan!
Har aldrig haft så mycket med mitt huvud som när jag är gravid, och inte kan man ta några tabletter direkt.
Ska ringa vc och ta ett snack med dom!

Godmorgon på er!
Här avnjuter jag mitt morgonkaffe för att kunna bli människa. Kom hem runt halv tio igår, kom väl i säng runt halv tolv ( hade en liten tjej som vakna och var orolig ) och så upp nu vid halv sju.
Helt underbart när kvällsjobb stundar!
Ikväll blir det raka vägen hem i säng

Idag åker min mamma till USA, hälsa på pappa som jobbar där och våran släkt. Är så jäkla avundsjuk, hade mer än gärna bytt två veckor här mot två i LA! Men men, en annan gång kanske!

Nu dyker solen upp här, mysigt!
Vi hörs!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar