...

Mamma till Amelia och Elliot.

måndag 1 oktober 2012

Nu igen?

..verkar som Elliot precis som storasyster har fått kolik.
Jag vet att det går över, och att det finns så mycket värre saker än så men det är hemskt.
Bara tanken på att genomlida detta helvete en gång till får mig att vilja skjuta mig i huvet.
Stackars min lilla kille.

Ska ringa BVC imorn så får vi se bad som sägs.
Annars har dagen varit helt ok, mycket utbrott på Amelia men dagis vad varit så bra idag. Det märktes att hon hade saknat det.
Läggningen gick bra och jag älskar den stunden på kvällen, för det är våran stund. Får tyvärr inte mycket tid över till god med henne då Elliot är så mammig och bara jag duger.
Jag är trött och har huvudvärk så ska ta kväll här, kanske tröstäta lite glass..

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar