...

Mamma till Amelia och Elliot.

onsdag 3 oktober 2012

Lite tufft..

..en bebis med kolik, en storasyster med förkylning och en mamma med migrän. Vilken kväll!

Igår skrek Elliot fem timmar i streck, jag var i upplösningstillstånd så blev barnakuten på kvällen för att utesluta andra fel.
Det hittades inget annat, som tur var, även om kolik är det värsta som finns på sitt sätt.

Tack god gud för vänner och familj, som finns och hjälper till. Guld värt!
Elliot är i min famn mer eller mindre så fort han är vaken, så stackars Amelia blir ännu mer lidande. Och när Sebastian kommer hem från jobbet blir det han som får bära runt på Elliot och det gör Amelia ännu mer ledsen.
Det hade kunnat vara värre, jag vet,men nu vill man bara att han ska bli bra och det känns som vi blir snuvade på den här bebistiden igen, precis som med Amelia.

Nej, söva barn. Båda är vakna och ledsna. Jag önskar jag kunde ta allt det onda ifrån mina älsklingar..

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar