...

Mamma till Amelia och Elliot.

onsdag 4 januari 2012

Äntligen ledig!

...ja nu har jag kört mina tre dagar, och är nu ledig i tre. Vi har alltså tre-tre schema, vilket enligt mig är underbart!
Man hinner verkligen att ladda energi mellan passen. Så nu är jag ledig fram till söndag klockan 12.30. Nästa gång jag behöver gå upp tidigt blir om sex dagar. Och jämfört med klockan fem är Amelias morgontider sovmorgon.
Jobbet har gått bra, börjar komma in i det, inte mer sagt med det.
Min nacke är fortfarande långt ifrån okej, men bra mycket bättre.
Sjukgymnasten på jobbet sa att jag skulle stretcha den mycket och hålla varmt. Så ska följa hans råd..

Imorgon ska blir det en runda till Norrköping. Kul att se något annat ön Linköping.
Fredag lär bli lugn, röd dag och allt..
På lördag blir det middag på stan, två kompisar fyller så det ska bli kanonkul.

Nu blir det bara softa till läggdags!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar