...

Mamma till Amelia och Elliot.

fredag 6 mars 2015

Min nya väska..

..alltså, jag är en väskmänniska, vet ärligt talat inte hur många jag har.
Helst en för varje tillfälle, typ jobbväska, barnväska. 
Men alltid saknas något för jag byter väska titt som titt, rätt som finns inga blöjor när man är iväg, bvc kort lyser alltid med sin frånvaro och så vidare..
Så jag kom på att det jag behövde var en väska för allt och valet blev då en skötväska som ändå ser ut som en vardagsväska och det blev en skiphop Chelsea. 

 
Köpte min från Ellos, då jag i veckan fick 400 kr rabatt om jag handlade över 1000 kr. Så denna landade på 699 kr. Visst, det är en del pengar, men såå snygg och bra.
Nu ska jag organisera den riktigt väl. 
Perfekt dessutom att kunna hänga den på vagnen, då jag faktiskt använder vagn mycket trots att mina barn börjar bli stora nu. 
Att jag dessutom kan använda väskan som ett argument för en liten trea är ju bra. Haha. 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar