...

Mamma till Amelia och Elliot.

torsdag 26 februari 2015

Det där tålamodet..

..soffan, en kopp kaffe och en gammal mama. Och nej, barnen är inte på dagis/förskolan utan hemma och styr med sitt.
Det var som vanligt en tidig morgon, jag var som vanligt alldeles för trött, låg och slumrade lite i soffan medans barnen fick lägenheten att förvandlas till något som liknar en krigszon.
Elliot sprang runt utan blöja och skrek: är nakenfis, och det fick mig att vakna till och stiga upp.. 
Självklart hade han pinkat lite här och var, men som tur var kunde storasyster visa mig vart.
Jag anar att hon i vanlig ordning är kapten på skutan och har lurat i lillebror en massa dumheter.
Jag säger då det..är redan helt slut så nedräkning till läggdags har börjat!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar