...

Mamma till Amelia och Elliot.

fredag 12 september 2014

Att tänka på helgen..

..och veta att den ska spenderas på jobbet, sådär kul va.
Fredag, lördag och söndag natt, men söndag har jag semester så denna gång "slipper" jag den! Annars känns ju just den helgen inte så jätte upphetsande...


Sitter här i soffan och ska precis ta första koppen, åtta grader ute och sol. 
Ganska mysigt ändå.
Hade en underbar kväll igår med min underbara vän, tankat massor energi!
Känner mig riktigt trött idag, vilken tur då att jag får få och lägga mig om ett par timmar.

Idag ska jag pallra mig iväg till biblioteket och rösta med, då jag inte kommer hinna på söndag.
Då har jag fullt upp med att sova och att ha kalas.
Men att rösta är viktigt, tycker jag.
Röstar ni?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar